اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نوای «یا مهدی» در کوی و برزن طنین‌انداز می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به مناسبت نیمه شعبان، کاروان نسیم انتظار نوای «یا مهدی» را در کوی و برزن سر می‌دهند.

نوای «یا مهدی» در کوی و برزن طنین‌انداز می‌شود

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن نیمه شعبان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و ایجاد محدودیت در برگزاری مراسمات مذهبی، برنامه‌های اوقاف و امور خیریه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت نیز برنامه‌ها به صورت مجازی و بدون حضور مستمع انجام و برنامه‌ها در روز نیمه شعبان به صورت میدانی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ویژه برنامه مناسبتی این روز «نسیم انتظار» نام دارد.

وی تصریح کرد: در قالب برنامه «نسیم انتظار» که با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام نیمه شعبان اجرایی می‌شود،  همکاران استان و ادارات اجرایی و هیأت امنا و مدیران مراکز افق، در بقاع شاخص به راه‌اندازی کاروان‌های نسیم انتظار اقدام کرده و نوای دلنشین یا مهدی (عج) را سر خواهند داد.

کرمی همچنین از آذین‌بندی و فضاسازی بقاع متبرکه و تبلیغات موضوعی در فضای مجازی از سوی اوقاف خبر داد و گفت: برنامه استغاثه به حضرت مهدی (عج) شب نیمه شعبان مطابق با چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۲۰ به طور همزمان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از اجرای گروه سیار گروه سرود نغمه سرایان دارالقرآن زنجان خبر داد و گفت: این برنامه نیز به همین مناسبت اجرایی خواهد شد.

مشارکت عمومی در قربانی و توزیع گوشت آن بین فقرا و نیازمندان، تهیه بسته اقلام مورد نیاز خانوار و اهدا به ایشان، طبخ غذا و توزیع آن در مراکز درمانی و بیمارستانی از محل درآمد بقاع، تهیه و تولید اقلام بهداشتی (ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده و توزیع در اماکن و خانواده‌های نیازمند) به نیابت از امام زمان (عج) از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول